Morsdag

En dag med blandade känslor.
Den största delen av mig tar mig tid att tänka på vilket jäkla hästjobb jag gjort och gör varje dag. Vilka jäkla fina barn jag satt till världen och vilket bra stöd jag faktiskt är till dessa barn. De är mitt liv och jag gör allt för att vara den allra bästa vägvisaren och ge dem den bästa start man kan tänka sig ❤️
Varje dag svämmar mitt hjärta över för dessa filurer.

Jag tar mig även tid att tänka på min egna mamma under mina år. Även på hennes mamma och de andra kvinnliga förebilder som format oss.

Men som alla andra dessa dagar så kantas den också av en liten obekväm tagg sedan 5 år tillbaka. För 6 år sedan var min senaste helt felfria morsdag. Nu och framåt är det alltid något, eller snarare någon, som kommer saknas mig denna dag. Min fina ängel, jag skulle göra vad som helst för att även få känna dina armar runt min hals denna dag❤️ vad som helst!

Nu har jag precis anlänt på jobbet och njuter av lugn, ro, kaffe, nutella och en ljudbok i öronen. Några timmar för mig själv, i rörelse med ljudboken och de där hårda tankarna. Sen ska jag lägga de åt sidan, åka hem och bara njuta av mitt fantastiska kaos ❤️❤️❤️
(null)

Kommentera här: